Çay Ağacı Yağının sivilecelere Muhteşem Etkisi



Bugünn çay ağacı yağından bahsetmek istiyorumm sizee 😊 çay ağacı 🌱yağ bakterilerin ,vürüslerin ,mantarların vücüdumuzda yarattıkları yaralara uçuklara mantarlara güneş ışınlarının🌞 vücudumuzda yaratmış olduğu lekelere karşı iyi geldiği bilinen bir yağdır 😉 kısa bir süre önce yüz temizleme ürünlerimde yapmış olduğum değişiklik sonucunda cildimin de bu yeni ürünlere reaksiyon göstermesiyle bir  sivilcelenme dönemi yaşadım 🙇ve bu adını çok duyduğum çay ağacı yağını denemek istedim gerçekten söylendiği gibi sivilceler üzerinde etkili oluyor muydu😊😊 sabahları ve akşamları olmak üzere günde 2 kez  temizlemiş🚿 olduğum yüzümün sivilceli olan bölgelerinin üzerine bir pamukla yardımıyla çay ağacı yağından 🌱sürdüm birkaç gün sonra farkettim ki sivilceleri normalde geçmesi veya sönmesi gereken süreden daha kısa sürede söndürüyor küçültüyor ve daha çabuk kurumasına yardımcı oluyor 😊 ben sivilcelere karşı etkisine gerçekten inandım ve işe yaradığını düşünüyorum  👍sivilce dışında da bir çok kullanım alanı da olan bir yağ ben burada sadece deneyimlediğim kısmını yazıyorum fakat birçok cilt rahatsızlığına da iyi geldiği biliniyor 😊ben çay ağacı yağını denedim ve memnun kaldım 😙 kullandığınızda sizde memnun kalırsınız inşallah 😙


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sağlıklı yulaflı atıştırmalık

Saç bakım maskesi

Nivea Aqua Sensatıon yüz yıkama jeli yorumları